Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

aski memnu & Fatmagul



Δεν κατηγόρησα ποτέ αυτούς που κολάνε με σαπουνόπερες και σίριαλ. Πώς να το κάνω άλλωστε...αφού εγώ έβλεπα και Patyy! Την γνώμη μου για τα τούρκικα την ξέρετε. Θεωρώ ότι είναι όλες οι σειρές πολύ προσεγμένες. Εντάξει το σενάριο πολλές φορές επαναλαμβάνεται. Ένας αγαπάει μία…ο έρωτάς τους αντιμετωπίζει πολλά εμπόδια αλλά τελικά είναι μαζί. Αυτό που με εκπλήσσει όμως είναι που δεν υπάρχει πουθενά το σεξ! Υπάρχει το φλερτ…ο ρομαντισμός… η επιθυμία. Ακόμα όμως και σε παράνομες σχέσεις δεν υπάρχει σεξ! Και αν υπάρχει δεν είναι με τίποτα τόσο σκληροπυρηνικό όπως στα ελληνικά σίριαλ που κρατάει όσο το μισό επεισόδιο…. Το σενάριο αν και χιλιοφορεμένο, σε κρατάει πάντα σε αγωνία. Δεν σου σπάει όμως τα νεύρα γιατί οι καταστάσεις και οι σκηνές αλλάζουν πολύ γρήγορα. Τέλεια σκηνικά, όμορφα χρώματα στις εικόνες που βλέπουμε. Άψογα επιλεγμένα ρούχα για να αναδεικνύουν τους ηθοποιούς. Ηθοποιοί που παίζουν τόσο φυσικά. Χωρίς γκριμάτσες και υπερβολές στις κινήσεις τους. Και υπέροχη μουσική! Αχ αυτή η μουσική. Σας έχω πει για το κομμάτι των τίτλων της Fatmagul;

Είναι καλοκαίρι και με τον Βασίλη πίνουμε καφέ στο μπαλκόνι μας ενώ ο Αλέξανδρος παίζει μπάλα. Ξαφνικά αρχίζει το κομμάτι των τίτλων της «Fatmagul». Ο Αλέξανδρος αφήνει το παιχνίδι και τρέχει αμέσως στο σαλόνι. «Τι έγινε;» με ρωτάει ο Βασίλης. «Α! έχει κόλλημα…Αρχίζει η Fatmagul» του λέω. Κάθε φορά που ξεκινούσε το κομμάτι ο Αλέξανδρος σταματούσε ότι και αν έκανε και στεκόταν όρθιος κοντά στην τηλεόραση. Άκουγε όλο το κομμάτι και μετά συνεχίζει να παίζει. Έχει τύχει να κοιμάται και να ξυπνήσει για να το δει!
Για να μην τα πολυλογώ… έχω κατεβάσει δύο τρία κομμάτια από σίριαλ που παρακολουθήσαμε μαζί με τον Βασίλη…και τα ακούμε στο αμάξι! Μα δεν έχει στίχους και είναι σαν να τα λέει όλα! Τώρα ίσως είμαι και επηρεασμένη επειδή οι σειρές αυτές μου άρεσαν πολύ…αλλά αναμφισβήτητα είναι κομματάρες!!!
Αν σας αρέσουν οι ρομαντικές ιστορίες και δεν σας χαλάει τόσο πολύ η τούρκικη γλώσσα βρείτε τα επεισόδια από το “aski memnu” ή το “Fatmagul”. Και στα δύο παίζει η τουρκάλα και κουκλαρα Beren Saat. Απίστευτη!!! Την αγαπώ! Και ας λέει ο σύζυγός μου «Μπιχτέρ!» λες και έχει το στόμα του γεμάτο με μέλι…χαχαχαχαχ 

 





όχι πες αν έχω άδικο....
:)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...