Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Είμαι μητέρα και γιορτάζω κάθε μέρα!

Τι ήταν αυτό πάλι χθες όλη μέρα… Είμαι “κλαψιάρα” αλλά χτες ξεπέρασα και τον εαυτό μου!!! Ήταν ή Γιορτή της Μητέρας, η ημέρα που με βάζει σε σκέψεις… για όλα όσα έχω πάρει από την μαμά μου και για όλα όσα θέλω να προσφέρω στο γιο μου.
Βασικά από την Παρασκευή, που πήρα την κάρτα που μου ετοίμασε ο μικρός στο σχολείο, ξεκίνησα να συγκινούμαι. Έγραψε για πρώτη του φορά τη λέξη “ΜΑΜΑ”!!! Λιώνω η μάνα!!!
Το Σάββατο γιορτάσαμε μαζί με το σύλλογο “Σερραίες Μανούλες” στο πεζόδρομο μπροστά από το επιμελητήριο. Εκεί το “Παιδικό Κολέγιο”, πλήρως οργανωμένο, έβαζε τα παιδιά να ζωγραφίζουν και να φτιάχνουν χειροτεχνίες για να δώσουν στην μητέρα τους. Ο γιος μου ξετρελάθηκε! Βρήκε την φίλη του από το σχολείο εκεί, ζωγράφισαν με τα πινέλα, βγήκαν φωτογραφίες, έφτιαξαν χειροτεχνίες, βάφηκαν και με facepainting. Και ενώ εμείς συμμετείχαμε και διασκεδάζαμε, παράλληλα  μαζεύτηκε και ένα σεβαστό ποσό για καλό σκοπό. Εύχομαι μόνο η μικρή Μελίνα να γυρίσει γρήγορα γερή και δυνατή.
Την Κυριακή ξυπνήσαμε νωρίς και πήγαμε οικογενειακώς εκκλησιά. Στο δρόμο ο γιος μου έκοψε ένα πορτοκαλί λουλουδάκι και έτρεξε να μου το δώσει μαζί φυσικά με φιλί. Τι να λέμε τώρα… Τρεις μέρες συνεχόμενα γιορτάζω εγώ!!!
Και θέλοντας να ποστάρω κάτι για την γιορτή της μητέρας στο προφίλ μου, θυμήθηκα την δική μου μαμά και εκείνη την εικόνα της που όσα χρόνια να περάσουν δεν θα ξεχάσω ποτέ. Και έτσι έγραψα:
 —- Νοέμβριος 1980
Λεπτή, καστανόξανθη, ήρεμη, χαμογελαστή και τόσο λαμπερή… θηλάζει το μωρό της ενώ ο σύζυγός της την καταγράφει με μια παλιά κινηματογραφική κάμερα! Έχουν διαλέξει για μουσική υπόκρουση το τραγούδι που μόλις είχε πρωτοβγεί και σαρωνει στα ραδιόφωνα… Barbra Streisand και «Woman In Love».
Χρόνια πολλά μανούλα μου! Κάθε φορά που το ακούω… ορκίζομαι πως μυρίζω το άρωμά σου! —-
Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την φετινή διαφήμιση της Pampers… δώστου πάλι κλάμα η Ρία! Και κάνω ζάπινκ και να τη πάλι η διαφήμιση… Έλεος! Εσείς εκεί στην Pampers δεν με λυπάστε καθόλου;
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου…
Χρόνια πολλά για εχθές…για σήμερα…για κάθε μέρα…
Γιατί όταν έχεις παιδιά…κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση, με πολλές εκπλήξεις και χίλιους λόγους να γιορτάζεις!



serrebrity.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...