Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

Όλα υπό έλεγχο!!!

Όπως κάθε καλοκαίρι έτσι και φέτος γεμίσαμε το φλασάκι μας με μουσικές. Να έχουμε να ακούμε στο ταξίδι μας. Απ’ όλα έχει το μενού. Αρχικά ξένα, ποπ, ροκ, έντεχνα και στο τέλος και λίγα σκυλάδικα για το τσακιρ κέφι. Βέβαια μέσα στην λίστα φέτος είχαμε και έναν άλλο φάκελο με τραγούδια. Το φάκελο των τραγουδιών των παιδικών ταινιών που λατρεύει ο Αλέξανδρος. Όλα τα κομμάτια από τα Planes και του Mc Queeen. Αγαπημένο του το Fly! Μεταξύ μας όσο πιο πολύ το ακούω, τόσο πιο πολύ μου αρέσει. Και πιστέψτε με το έχω ακούσει 1.638.830 φορές! Αλλά έχει και άλλα που ζητάει πάντα να ακούσει μόλις μπει στο αμάξι. Όπως Stromae - Papaoutai , Bruno Mars - Locked Out Of Heaven και The Ting Tings - That's Not My Name .








Στο δρόμο της επιστροφής, μεσημέρι… έβρεχε κιόλας… ήμασταν και κάπως κουρασμένοι … Δεν μιλούσαμε για αρκετή ώρα. Εγώ συγκεκριμένα, αφηρημένη, δεν πρέπει να άκουγα καν τι έπαιζε το mp3. Ξαφνικά καταλαβαίνουμε ότι ο Αλέξανδρος κάτι θέλει από το πίσω κάθισμα. Νομίζαμε ότι είχε πάρει ο ύπνος. «Τι θες μωρό μου;» τον ρωτάω. «Υπό έλεγχο!» μου απαντάει; «Το fly;» τον ρωτάω… «όχι! Το υπό έλεγχο!». Όταν συνειδητοποιήσαμε τι εννοούσε σκάσαμε στα γέλια με τον Βασίλη. Τελικά ο γιος μας δεν είναι μόνο ροκάς!






2 σχόλια:

  1. Χαχα, πρόσεχε μην πάρει το παιδάκι σου τον κακό τον δρόμο!!
    Προς το παρόν, αν θέλεις πέρνα να παραλάβεις ένα βραβειάκι από εδώ http://protiforamamma.blogspot.gr/2015/09/blog-post_29.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://karpouzakisjunior.blogspot.gr/2015/10/b-liebster.html?m=1 όχι 1... Όχι 2 αλλά 3!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...