Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Θέλω πρωτότυπα βαφτίσια!!!

Ο άντρας μου με πειράζει συνέχεια μεταξύ αστείου και σοβαρού… «είχαμε το γάμο…τώρα έχουμε τα βαφτίσια!!!». Η αλήθεια είναι πως πριν ακόμα γεννήσω άρχισα να σχεδιάζω για την βάφτιση του γιου μου. Τι θέμα θα έχει; Τι χρώμα θα χρησιμοποιήσω; Τι μπομπονιέρα θα κάνω; Τι γλυκό;….
Όπως όλοι ξέρετε τα θέματα βάφτισης για αγοράκια δεν είναι και τόσα πολλά όπως για τα κοριτσάκια…πρίγκιπας, βατραχάκι, ναυτάκι, πειρατής, τρενάκι, αυτοκινητάκι, ποδοσφαιριστής…
Σκέφτηκα να το κάνω στυλ θάλασσα με αστερίες και κοχυλάκια…αλλά έτσι είχα κάνει το γάμο. Ε! δεν ήθελα να θυμίζει το γάμο…θέλω κάτι ξεχωριστό για το μωρουλίνι μας!!!
«Το μικρό μας καρπουζάκι θα αποχτήσει ονοματάκι!» είπα μια μέρα στον Βασίλη μου…τον οποίο λένε Καρπουζάκη! Και ορίστε το θέμα της βάφτισης…θα είναι το καρπουζάκι. Ζουμερό και λαχταριστό σαν το μωρό μας.
Έτσι λοιπόν ο στολισμός θα είναι σε πράσινο και κόκκινο. Δεν είναι σιελ, δεν είναι μπλε…αλλά εμένα μ’ αρέσει τρελά! Τώρα πρέπει να σκεφτώ το προσκλητήριο. Για μένα είναι σημαντικό να είναι κάτι πρωτότυπο…αφορά και τη δουλεία μου άλλωστε. Ψάχνοντας όμως πολλές ώρες στο Google, βρήκα πολλές ιδέες και θα τις δημοσιεύσω αμέσως μετά τη βάφτιση μας που θα γίνει 29 Μαΐου 2011. Θα το κρατήσω μυστικό για λίγες μέρες ακόμα!!!
Πριν λίγες μέρες μιλούσα με τη facebook φίλη μου, τη Δέσποινα η οποία δεν είχε καταλήξει στο θέμα της βάφτισης…και τελικά θα κάνει αυτό που της πρότεινα εγώ!!!!! Μελισσάκι!!! Τέλειο??? Εγώ πάντως ανυπομονώ να δω τι θα κάνει…
Επειδή έχω τρέλα με ότι αφορά το γάμο και τη βάφτιση…μπορώ να βοηθήσω όποια φίλη θέλει να βρούμε αυτό που θα αντιπροσωπεύει την εκδήλωσή της. Πάνω στη δουλειά μου προτείνω ιδιαίτερα προσκλητήρια για κάθε γούστο και κάθε τσέπη! Μην διστάσετε να ζητήσετε τη βοήθειά μου…είμαι πάντα διαθέσιμη!!!

Στείλτε μου μήνυμα στο iridaserres@hotmail.com
και μπείτε στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/iridakarpouzakis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...