Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

marley & me #like this movie

A dog has no use for fancy cars, big homes, or designer clothes. A water log stick will do just fine. A dog doesn't care if your rich or poor, clever or dull, smart or dumb. Give him your heart and he'll give you his. How many people can you say that about? How many people can make you feel rare and pure and special? How many people can make you feel extraordinary?  


How many people can make you feel extraordinary?   


Αυτή τη στιγμή;;;
Ο Αλέξανδρος, Ο Βασίλης, Η Ντέπυ, Οι γονείς μου Και οι φίλες μου!!!

Την αγάπησα αυτήν την ταινία…ο καθένας μας έχει στο μυαλό του την ζωή που θα ήθελε να ζήσει…που ίσως να ζούσε αν είχε κάνει κάποιες άλλες επιλογές…
Σε κάποια σκηνή η πρωταγωνίστρια λέει στον πρωταγωνιστή πως είναι εξαντλημένη από τα παιδιά, το σκυλί, την κλεισούρα και την επιλογή της να μην δουλεύει…κανένας, λέει, δεν μου είπε πόσο δύσκολο είναι!!!...και εκείνος της απαντάει πως τους τα λέγανε….απλά τότε ήταν στην φάση που όποιος τους τα έλεγε θεωρούσαν πως μάλλον έχει κακοπέσει και για αυτό βγάζει πίκρα!!!...αλλά δεν είναι έτσι!
Δεν υπάρχει ζευγάρι που δεν στριμώχτηκε…δεν ζορίστηκε…δεν κουράστηκε….αλλά στο τέλος τι μετράει;…να γυρνάς σπίτι και να βλέπεις την γυναίκα σου με τα τρία παιδιά σου και να νοιώθεις ευτυχία!!!
Και για μένα…να βλέπω τον Βασίλη να παίζει με τον Αλέξανδρο στο χαλί και να ξεκαρδίζονται στα γέλια!!! …και εγώ νιώθω ευτυχισμένη!!!

...μία ταινία κωμικοσυναισθηματική…ξέρετε από αυτές που μου αρέσουν!!!










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...