Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Έφτιαξα και εγώ ένα diaper cake!!! ;)





Η φίλη  Ράνια

με τον σύζυγο της Δημήτρη.

Τον Σεπτέμβριο του 2010 γέννησε η φίλη μου η Ράνια ένα γλυκύτατο και υγιέστατο κοριτσάκι!!! Με τη Ράνια αυτό που θα μας συνδέει πάντα είναι το ότι την μητρότητα την ζήσαμε και οι δύο την ίδια περίοδο. Εκείνη έμεινε έγκυος τον Ιανουάριο και εγώ τέλη Φεβρουαρίου. Κάθε φορά που παρατηρούσε κάτι στον εαυτό της, στον άντρα της, στην κοιλίτσα και το μωράκι που είχε μέσα της…αμέσως μετά το παρατηρούσα και εγώ σε μένα! Μαζί τρώγαμε τα απαγορευμένα παγωτά, τα πεντανόστιμα σουβλάκια και μαζί βγάλαμε τις κοιλιές μας  στην παραλία!!! Μοιραστήκαμε τις χαρές μας και  τους προβληματισμούς μας. Και από τη αρχή ξεκίνησαν τα πειράγματα για την τσαχπίνα νύφη (την κόρη της) που θα τρελάνει το γιο μου…και τον ποδοσφαιριστή-μοντέλο του Μιλάνου (ο γιος μου σε ηλικία 17+) που θα ερωτευτεί η κορούλα της!!!
Επειδή λοιπόν ζήσαμε μαζί αυτήν την τρυφερή περίοδο της ζωής μας…την εγκυμοσύνη μας…ήθελα να της κάνω ένα δώρο διαφορετικό!
Ένα πρωινό, που σαν λιχούδα εγκυούλα απολάμβανα την XXL κούπα με τα δημητριακά μου, βλέποντας τα πρωινάδικα της ελληνικής τηλεόρασης (που εδώ και χρόνια δεν βλέπω λόγω δουλειάς), έπεσα π άνω σε μία εκπομπή που δείχνανε πώς να φτιάξετε ένα diaper cake  (τούρτα από πάνες μωρού). Και αμέσως σκέφτηκα πως κάτι τέτοιο πρέπει να φτιάξω για τη Ράνια!!!

Όταν λοιπόν πήγα σε ένα πολυκατάστημα στη Θεσσαλονίκη για να ψωνίσω μερικά πραγματάκια για το μωράκι μου που θα ερχότανε σε λίγο καιρό, πήρα και μερικά πραγματάκια για να φτιάξω την τούρτα.

Η τούρτα που έφτιαξα γαι η Ράνια ήτανίδια με τη ροζ!
Αυτές οι δύο είναι ΄για μια γνωστή που της άρεσε η ιδέα
και μου ζήτησε να της φτιάξω μία για κοριτσάκι και μία για αγοράκι.

Χρησιμοποίησα: 1 κουβερτούλα φλις για μωράκια, 1 λούτρινο παιχνιδάκι (η κουβέρτα και το λούτρινο ήταν μαζί), 1 σελτεδάκι, 1 φορμάκι (όχι για νεογέννητο), 1 διακοσμητικό λουλουδάκι με μεγάλο κορμό  και 1 συσκευασία πάνες (το λάθος μου ήταν ότι πήρα Νο 1, που χρησιμοποίησε αμέσως και χάλασε την τούρτα νωρίς. Εσείς πάρτε καλύτερα Νο 3 ή Νο 4)

Αφού πρώτα τύλιξα όλες τις πάνες, τις χώρισα σε 3 τμήματα. Το 1ο τμήμα είχε τις περισσότερες πάνες τις οποίες τύλιξα γύρω γύρω με την κουβερτούλα που είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος. Το δεύτερο τμήμα είχε λιγότερες πάνες και το τύλιξα με το σελτεδάκι. Και το τελευταίο τμήμα, δηλαδή την κορυφή της τούρτας μου, το τύλιξα με ένα φορμάκι για λίγο μεγαλύτερο μωρό. (εσείς αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μπουρνουζάκι, πετσέτα, σεντονάκια μαξιλαροθήκες και ότι άλλο σας κάνει κέφι)

Το πλαστικό διακοσμητικό λουλούδι, είχε μεγάλο κορμό και έτσι έπιανε και τα τρία πατώματα, έτσι ώστε να κρατάει την τούρτα μου σταθερή. (Μερικοί χρησιμοποιούν μπιμπερό ή ακόμα διάφορες παιδικές κουδουνίστρες)

Στη συνέχεια στόλισα με κορδέλες και κρέμασα το λούτρινο αλογάκι. (άλλοι βάζουν κουδουνίστρες, χτενούλες, καλλυντικά και πολλά άλλα που έχουν να κάνουν με μωράκια)
Και η τούρτα μου είναι έτοιμη!!!


Είναι πανεύκολο, οικονομικό (αν το ψάξεις αρκετά) και πολύ πρακτικό δωράκι!


Σας επισυνάπτω και μια σελίδα του youtube με ένα βίντεο που εξηγεί πώς να φτιάξετε και εσείς τη δική σας τούρτα.

http://www.youtube.com/watch?v=MwiwZxHNPGU

Καλή επιτυχία!!!    : )



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...