Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Ανακαλύπτοντας τις ελληνίδες μανούλες στο facebook!!!

Το Σάββατο 12 Μαρτίου 2011, αργά το βράδυ, αφού είχα βάλει για ύπνο μπαμπά και γιό…έκατσα να κάνω καμιά γραφιστική δουλειά στο pc μου, έχοντας πάντα φυσικά ανοιχτό το facebook. Τότε είδα την φίλη μου Σούλα να κάνει like σε μία ομάδα που φέρει το όνομα… «Ελληνίδες Μαμάδες»!!!
Ειλικρινά αν ήξερα πιο νωρίς πως την επόμενη κιόλας μέρα θα έχουν οι μανούλες συνάντηση…θα είχα κανονίσει να πάω και να τις γνωρίσω όλες από κοντά! Πόσο τρελές μπορεί να είναι αυτές οι μανούλες??? Είναι και αυτές χαζεμένες όπως εγώ?

Και επειδή έχω φάει τρελό κόλλημα με το «μικρό καρδερινάκι» - Στίχοι: Χάρης&Πάνος Κατσιμίχας - http://www.youtube.com/watch?v=SM2aZFgFyh8 είπα να το ανεβάσω και να κάνω μια αφιέρωση…



Glykeria Skiadopoulou Karpouzaki “afieromeno stis manoules pou exoun pathei trelo erota me ton gioka tous...xaxaxaxax eimai mia apo aytes!!! TO PARADEXOMAI KAI DEN NTREPOMAI!!!”

Και αμέσως παίρνω το πρώτο μου σχόλιο…


Angela Karantasi Ax!!! K egw exw ERWTA TRELO me ton GIO Mou !!! Ton LATREVW!! Pethainw !!!! Kovw Fleva!!

Glykeria Skiadopoulou Karpouzaki aaaaaa...kala esy eisai xeiroterh apo mena e?xoxoxoxoxoo :P  kai elega pos den tha gino tetoia mama...na kakomathaino to gio mou kai na ton peneyo san xazh....kai telika...mia apo ta idia kai go!

Angela Karantasi Na sou pw thn Alhtheia Glukeria mou ..ton thelw m o n o diko mou...egwistiko ee??? polu :(( alla ti na kanw...afou pethainw h mana!! ton koitaw k trelainomai !!! psuxedeleia leme :):):)

Glykeria Skiadopoulou Karpouzaki xaxaxaxxa a re agoromanes!!!

Angela Karantasi ‎** Trelamenes!! k fantasou oti hthela san trelh koritsaki...alla twraaa...k to deutero me to kalo k prwta o Theos agoraki thelw na einai :):)


Κάπως έτσι άρχισε η γνωριμία μου με τις υπέροχες αυτές μανούλες…
Σε αυτήν την τόσο ιδιαίτερη περίοδο της ζωής μου…είναι καλό να ξέρεις πως δεν είσαι η μόνη που νιώθεις τόσο χαζομαμά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...