Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

χειροποίητες μάλλινες δημιουργίες...



Ζηλεύω τρελά τις φίλες που μπορούν και φτιάχνουν τα ρούχα ή τα αξεσουάρ τους μόνες τους. Μία τέτοια φίλη είναι η Μαρία. Πολύ δραστήρια κοπέλα. Μαμά τεσσάρων παιδιών, ενεργό μέλος του Συλλόγου «Σερραίες Μανούλες», μέλος του χορευτικού συγκροτήματος του Συλλόγου «Βλάχοι και Φίλοι Λαϊλιά» και απίστευτα θετικός άνθρωπος. Μέσα σε όλα, ξεκίνησε πριν λίγο καιρό να ράβει. Κάθε φορά που την έβλεπα  φορούσε πάντα κάτι ιδιαίτερο. Αυτή φυσικά γελούσε επειδή, όπως μετά μου εξηγούσε, ήταν κάτι παλιό που είχε πρόσφατα επιδιορθώσει.
Στις περσινές απόκριες μου έραψε δύο γιελεκάκια για εμένα και τον Αλέξανδρο. Είχαμε πει να ντυθούμε cowboy και cowmama! Το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο! Με λίγα μέτρα ύφασμα εγώ και ο γιος μου ήμασταν ασορτί.
Και τώρα τελευταία ξεκίνησε να πλέκει. Πάμε μια μέρα για καφέ και κάνει η κυρία εμφάνιση με μία χοντρή ζεστή μπεζ  μάλλινη σάρπα! Αχ πόσο μου άρεσε!
Τις προάλλες μιλούσαμε στο facebook και της πρότεινα να κάνει το δικό της Blog. «Δεν ξέρω από αυτά Κάντο εσύμου είπε και δεν έχασα την ευκαιρία.
Και το   whenmarycreates.blogspot.gr/ είναι γεγονός!!!

Κασκόλ, σκουφάκια, τσάντες, κολιέ και βραχιόλια από μαλλί σε διάφορες χρωματικές συνθέσεις είναι μερικά από αυτά που θα βρείτε σε αυτή τη σελίδα. Ένα θα σας πω… η Μαρία κάνει θαύματα με τις βελόνες της!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...