Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Δαχτυλίδι Fusing



Αλλάζει η χρονιά  και τρέχουμε όλοι στο δέντρο για να δούμε τι άφησε ο Αϊ Βασίλης για τον Αλέξανδρο. Και τι έκπληξη…Ο αντρούλης μου έχει πάρει και ένα μικρό δωράκι για εμένα! Τον τελευταίο καιρό σπάνια κάνουμε δώρα ο ένας στον άλλον… όλα για το παιδί! Αλλά ποια γυναίκα δεν τρελαίνεται για δώρα. Και εγώ ειδικά τρελαίνομαι για τα μεγάλα δαχτυλίδια! Δεν με νοιάζει να είναι ακριβό. Θέλω μόνο να είναι εντυπωσιακό.
Πάντα πίστευα ότι μια γυναίκα μπορεί να κάνει την διαφορά φορώντας όμορφα μπιζού. Ακόμα και αν τα ρούχα είναι total black, ένα εντυπωσιακό δαχτυλίδι ή μακριά φανταχτερά σκουλαρίκια ή ένα βαρβάτο κρεμαστό, μπορούν να κάνουν την διαφορά. Ε…το δαχτυλίδι μου είναι ακριβώς αυτό! Είναι κόκκινο, γυάλινο, μεγάλο και έχει υπέροχα νερά του fusing και μερικά μικρά μεταλλικά κομματάκια  που δίνουν μια αστραφτερή πινελιά. Το λάτρεψα…όχι μόνο γιατί είναι όμορφο…αλλά γιατί ήταν μια απρόσμενη έκπληξη! Και γιατί ήταν από τον Βασίλη μου!!!
Επισπευτείτε τον "ΥΑΛΟΣ" και μάθετε για την τέχνη του fusing. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα υπέροχα αντικείμενα θα βρείτε εκεί. Έπιπλα, καθρέπτες, φωτιστικά κοσμήματα και πολλά άλλα φτιαγμένα με φαντασία και μεράκι από τον Αχιλλέα Κυριακίδη, Επιμορφωτή κατασκευαστη βιτρό, fusing - ψηφιδωτού inglasien.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...