Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

αγαπημένο μου aerolin!!!

Την προηγούμενη εβδομάδα ο Αλέξανδρος ανέβασε πυρετό…τρόμαξα τόσο όταν το θερμόμετρο έδειξε 38,8!!!...πήγαμε στο νοσοκομείο, κάναμε γενικές εξετάσεις ούρων, καλλιέργεια, ακροαστικά και καταλήξαμε πως δεν έχει τίποτα.
Την άλλη μέρα κιόλας έβαλα το δάχτυλό μου στο στοματάκι του και ανακάλυψα πως μετά από 2 μήνες που είχαν βγει τα δύο πρώτα κάτω δόντια, επιτέλους έβγαλε και ένα πάνω. Τόση γκρίνια, διάρροια και πυρετό για 1 δόντι!!! Τι δύσκολο πράγμα…
Και πάνω που είχα πει πως γλιτώσαμε τις ιώσεις και όλος ο πανικός ήταν επειδή τα δοντάκια βγαίνουν μάλλον μαζεμένα…έσκασε μύτη ένας βήχας!!! Ένας ξερόβηχας!!! Λες και καπνίζει 3 πακέτα Camel και μάλιστα άφιλτρα!
Οπότε ήταν αν πάμε στη γιατρό μας την επόμενη εβδομάδα, αλλά πήγαμε σήμερα. Τείνει να μας κάνει λαρυγγίτιδα, είπε. Ευτυχώς υπάρχουν εκείνες οι δυο μασκούλες…ξέρετε η μπλε και η πορτοκαλί!!! Δώρο Θεού!!! Οπότε ξανακάνουμε μασκούλες.
Βέβαια εκτός από την διάγνωση για τον βήχα του Αλέξανδρου κάναμε και μία ακόμα ολοκληρωμένη εξέταση – μέτρηση…και έπαθε πλάκα η γιατρός…αφού διάβαζε το βιβλιάριο και μου λέει… «μήπως δεν τον κρατούσες καλά? Δεν είναι δυνατόν να ψήλωσε τόσο!!!...έλα να τον ξαναμετρήσουμε» Και όμως ο Αλέξανδρός από 79cm που ήταν τον προηγούμενο μήνα τώρα είναι 83,5cm!!!
Ναι ναι…είμαι αυτή η μάνα που θα βλέπει το γιο της δύο μέτρα και θα καμαρώνει…και όταν θα έχει γκομενίτσα κανένα μικροκαμωμένο κοριτσάκι θα του λέω «…μα τι της βρίσκεις παιδί μου αυτής της κοντοστούπας???» Έτσι λέει ο Βασίλης πως θα κάνω …βασικά θα προσπαθήσω να το λέω από μέσα μου!!! Χαχαχαχαχχα
Ελπίζω να γίνει γρήγορα καλά το μικρούλι μου…δεν μπορώ να τον βλέπω να υποφέρει και να μη κοιμάται καλά από αυτόν τον βρωμοβήχα…
Απ’ ότι μας είπε η γιατρός όμως όλα τα παιδάκια ταλαιπωρούνται με τις ιώσεις αυτόν τον καιρό…περαστικούλια λοιπόν και καλό κουράγιο για όλες τις μανούλες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...