Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Οι Σερραίες μανούλες δεν πίνουν μόνο καφέδες…

Μια ακόμα μαμαδοσυνάντηση της ομάδας «Σερραίες Μανούλες» έγινε την Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011 στον παιδότοπο Kinderland. Αν και η ομάδα έχει πλέον 330 μέλη, μόνο οι 19 κατάφεραν ή επεδίωξαν να έρθουν. Εμείς όμως δεν πτοούμαστε καθόλου…περάσαμε σούπερ!!!
Εκτός από το κουσκους και το γέλιο που κάναμε είχαμε και πολλές εκπλήξεις με δωράκια που κληρώσαμε. Ήμουν και εγώ μία τυχερή…κέρδισα 2 υπέροχα κηροπήγια από το εργαστήρι της Ελισάβετ,  που έβαλα αμέσως στο κομοδίνο της κρεβατοκάμαράς μου.
Εδώ να σας πω πως 2-3 μέρες πριν την συνάντηση, πήγα στην κρεβατοκάμαρά μου να διαλέξω κάνα φο να βάλω και σκέφτηκα πως είχα μήνες να βάλω τον σταυρό μου, τον οποίο κάποτε δεν αποχωριζόμουν ποτέ. Τον φόρεσα λοιπόν και το ίδιο απόγευμα που ήμασταν στο χωριό ήρθε για πρώτη φορά ο παπαστέργιος με την γυναίκα του και το γιο του Χρήστο (μόλις 4 μέρες νωρίτερα γεννημένος από τον Αλέξανδρό μας) για καφέ. Βασικά δεν ξέρω αλλά εμένα δεν μου φάνηκε και πολύ τυχαίο…με βρίσκεται προληπτική??? ίσως και να είμαι. Οπότε σκέφτηκα πως δεν μπορώ να γκρινιάζω και να περιμένω να μου συμβεί κάτι καλό (στον οικονομικό κυρίως τομέα…βλέπε δουλεία κλπ) αν δεν κάνω πρώτα εγώ κάτι καλό σε κάποιον!!!
Έριξα λοιπόν την ιδέα για την εκτύπωση ημερολογίων που θα πουληθούν και με τα έσοδα θα βοηθήσουμε μια μανούλα, ένα παιδάκι ή ένα ίδρυμα που τα έχει ανάγκη. Η Ελισάβετ μίλησε για παζάρι ανταλλαγής ρούχων και άλλων προϊόντων που ενώ για κάποιες δεν χρειάζονται πια, για κάποιες άλλες να ναι απαραιτήτως χρήσιμα! Η Βάσω μας είπε για το τμήμα ανηλίκων στα δικαστήρια, που χρειάζεται σίγουρα ενίσχυση σε ρούχα και παπούτσια. Φυσικά για να γίνουν όλα αυτά πρέπει να μην έχουμε μπλεξίματα με την αγαπητή κυρία εφοριούλα. Οπότε είπαμε να δούμε τι χρειάζεται για να μεταμορφωθούμε από μία απλή ομάδα του facebook σε ένα μη κερδοσκοπικό σύλλογο. Υπέροχη ιδέα την βρίσκω. Μακάρι να καταφέρουμε να οργανωθούμε και να κινούμαστε με τέτοιο τρόπο. Δεν χρειάζεται λοιπόν να ζωγραφίζω, να πηγαίνω για φωτογράφιση ή γυμναστήριο…νομίζω ότι κάτι τέτοιο είναι εξίσου και ιδιαίτερα δημιουργικό!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...