Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Το δωμάτιο του Αλέξανδρου στο www.eimaimama.gr

Η Γλυκερία από τις Σέρρες μας έστειλε φωτογραφίες του δωματίου του μικρού της Αλέξανδρου, το οποίο ζωγράφισε μόνη της. Πιάνει το χέρι της, έτσι; Υπέροχο το αποτέλεσμα και φοβερός συνδυασμός χρωμάτων!
Μας έγραψε:

“Όταν έμαθα ότι περιμένω να γεννήσω αγοράκι ξεκίνησα την προετοιμασία του δωματίου του. Δεν ήθελα όμως να είναι ένα κλασσικό γαλάζιο δωμάτιο. Εξάλλου δεν θα κριθεί ο ανδρισμός του από αυτό. Κάπου είχα διαβάσει ότι στα νεογέννητα αρέσουν τα έντονα χρώματα όπως κίτρινο και κόκκινο. Εμένα μου αρέσει τρελά το λαχανί, οπότε επέλεξα να παίξω με λαχανί και κίτρινο.
Ο μπαμπάς μας είναι κολλημένος με τη μπάλα και  ιδιαίτερα με την ιταλική ομάδα Milan. Δεν γινόταν να το παραβλέψω αυτό!!! Σκέφτηκα λοιπόν τι μπορώ να φτιάξω χωρίς να βάψω όλο το δωμάτιο. Ήμουν ήδη περίπου 6.5 μηνών έγκυος και έκανε πολύ ζέστη για να μπλέξω τόσο πολύ. Έψαξα να βρω μια καρικατούρα του Ronaldinho. Τελικά έπεσα πάνω σε μια ολόκληρη βραζιλιάνικη σειρά κόμικς!!! (για αυτό λατρεύω το ιντερνέτ)
Τα έπιπλα τα πήραμε όλα από το Mama House στις Σέρρες. Επέλεξα να είναι λευκά, γιατί όπως μου είπε η φίλη μου η Ράνια που έχουν το κατάστημα “πάνω στα λευκά έπιπλα φαίνονται περισσότερο τα χρώματα από την προίκα του μωρού” και είχε δίκιο απότι είδα, άσε που φωτίζεται το δωμάτιο.
Επίσης ήθελα να γράψω κάτι που να δίνει δύναμη και θετική σκέψη κάθε φορά που θα το βλέπει ο μικρός. Xωρίς να είναι όμως μαμαδίστικο (γιο μεγαλώνω, χοχοχοχο). Έτσι επέλεξα να κλέψω το σλόγκαν της adidas από μια μπλούζα του μπαμπά μας «Ι. Ι. Ν. = impossible is nothing!!!»
Το αποτέλεσμα το αποτυπώνουν οι φωτογραφίες. εντάξει πιάνει και το χέρι μου ε;;; ”









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...