Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

γίγαντες



Εντάξει το ξέρω…με έχει πιάσει προκοπή…
Αφού ο σύζυγος με πειράζει «Ρία μου εγώ δεν σε πήρα για να σε έχω στην κουζίνα!!» : /
Έκανα γαύρο αλμυρό. Έφτιαξα πιπεριές Φλωρίνης. Έβρασα κουνουπίδι…να μην κάνω και ένα ταψί γίγαντες που πάνε με το τσιπουράκι μας;
Τους γίγαντες τους λατρεύω. Την φασολάδα όχι τόσο πολύ. Αλλά τους γίγαντες, ειδικά έτσι όπως τους κάνει η μάνα μου μμμμμμ
Και αν προσέξετε μαγειρεύω ότι μου αρέσει και ότι είναι πανεύκολο!
Λοιπόν….


ΥΛΙΚΑ:

1 κιλό γίγαντες
3-4 πράσα
1 κρεμμυδάκι
1 ντοματάκι
Λίγο ντοματοπελτέ
Αλάτι
Πιπέρι

Βάζω τα φασόλια στο νερό το βράδυ.
Την επόμενη μέρα τα βάζω να βράσουν.
Όταν είναι έτοιμα, κόβω το κρεμμύδι και τα πράσα και τα τσιγαρίζω.
Τα βάζω όλα μαζί στο ταψί.
Ρίχνω το τοματάκι και λίγο τοματοπελτέ και τα ανακατεύω.
Ρίχνω αλάτι και πιπέρι.
Μπορείτε να βάλετε ρίγανη, μαϊντανό ή ότι άλλο σας αρέσει.
Στη συνέχεια βάζω στον φούρνο και ψήνω μέχρι να πιάσει κρούστα από πάνω.

Σήμερα νοιώθω πολύ νοικοκυρά!
Ήρθε η Έφη για καφέ και έφυγε με τα ταπεράκια της και ένα μικρό μπουκαλάκι τσιπουράκι να φάνε και να πιούνε με το αμόρε.
Φεύγοντας μου λέει «Ευχαριστώ μαμά!!!» χαχαχαχα : )



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...