Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

ΝΑΤΑΛΙΑ ΔΡΑΓΟΥΜΗ


 
 

«Αν το πάρεις απόφαση και αφήσεις τα παιδιά να παίξουν στην κουζίνα, 
ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα καθαρίζεις μετά,
 κάτι υπέροχο ξεδιπλώνεται μπροστά σου.

Όταν απολαμβάνεις τη Ναταλία Δραγούμη πάνω στην σκηνή ή μέσα από τις τηλεοπτικές τις δουλειές, αναρωτιέσαι πόσο ταλαντούχα και δυναμική μπορεί να είναι αυτή η γυναίκα; Στα περιοδικά και στα blogs οι φωτογραφίες την παρουσιάζουν ως σέξυ και πανέμορφο θηλυκό. Ακούγοντας την, στο ραδιοφωνικό «ΜΑΜ», στον ALPHA 989 διακρίνεις μια γλυκύτητα και μια ιδιαίτερη ευγένεια στην φωνή της. Διαβάζοντας το βιβλίο της «Μαγειρεύοντας με την κόρη μου» βλέπεις και μία άλλη της πλευρά. Είναι μία ξετρελαμένη μανούλα και μία καλή μαγείρισσα. Ναι, η Ναταλία είναι η απόδειξη ότι μία νέα γυναίκα που έχει θέληση μπορεί να καταφέρει τα πάντα. Να είναι όμορφη, επιτυχημένη επαγγελματικά και ευτυχισμένη μέσα στην οικογένειά της.


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Έχετε δηλώσει ότι είστε χαρούμενη που ο άντρας που ερωτευτήκατε είναι και ο πατέρας των παιδιών σας. Και η σχέση των γονιών παίζει σαφώς καθοριστικό ρόλο στην ζωή των παιδιών. Τι είναι αυτό που έχετε καταφέρει και που σας κάνει να νοιώθετε περήφανη ως σύζυγος και τι ως γονιός;
Νοιώθω περήφανη που με τον σύζυγο μου καταφέραμε να κάνουμε μια υγιής οικογένεια. Μία ισορροπημένη οικογένεια! Και σαν μητέρα αισθάνομαι ότι το καλύτερο που έχω κάνει είναι να δείχνω στα παιδιά μου, καθημερινά και με κάθε τρόπο, την αγάπη μου. Νοιώθω υπέροχα όταν βλέπω τα χαμογελαστά προσωπάκια τους. Είναι σημαντικό για μένα που ξέρω πως περνάνε καλά μέσα στην οικογένειά μας.
Από την εμπειρία σας ως μητέρα ενός κοριτσιού και ενός αγοριού θεωρείται πως ισχύει αυτό που λένε ότι το κορίτσι είναι αγάπη και το αγόρι έρωτας;
Είναι διαφορετική αγάπη. Η κόρη μου είναι το πρώτο μου παιδί και ο γιος μου είναι το μικρό αντράκι μου. Δεν μπορώ όμως να τα διαχωρίσω. Είναι διαφορετική αγάπη αλλά εξίσου δυνατή.
Τα παιδιά των επωνύμων είναι συχνά αναγκασμένα να αποδείξουν ότι αξίζουν πραγματικά, περισσότερο από τα παιδιά κάποιων άλλων. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πως θα αντιδράσετε και τι θα συμβουλέψετε τα παιδιά σας, σε περίπτωση κακοπροαίρετης κριτικής στο ξεκίνημα της καριέρας που θα επιλέξουν;
Δεν το έχω σκεφτεί αυτό. Είναι αρκετά μικρά ακόμα τα παιδιά μου και έχω προς το παρόν άλλα να με απασχολούν. Κριτική όμως θα υπάρχει πάντα. Σε όλες τις δουλειές υπάρχει. Αυτό που θέλω εγώ, είναι να κάνουν αυτό που αγαπούν. Και αν το κάνουν καλά δεν θα υπάρχει λόγος να δίνουν βάση σε κακοπροαίρετη κριτική. Και φυσικά θα έχουν την στήριξη μου.
Υπάρχει κάποια συμβουλή των γονιών σας που σας βοήθησε στην πορεία σας και θα συνεχίσετε να δίνετε και εσείς στα παιδιά σας;
Κάτι που μου είχαν πει και πιο μικρή αλλά και όταν πλέον άρχισα να γίνομαι πιο γνωστή, είναι το ότι δεν είμαι ανώτερη από τους άλλους. Δεν έχει σημασία ότι κατάγομαι από μια οικογένεια με ιστορία ή ότι κατάφερα μέσα από την δουλειά μου να είμαι αναγνωρίσιμη. Δεν σημαίνει τίποτα αυτό. Και παράλληλα μου δώσανε να καταλάβω ότι δεν πρέπει να επαναπαύομαι σε αυτό αλλά να προσπαθώ πάντα για το καλύτερο. Αυτό σίγουρα θα προσπαθήσω να το περάσω και εγώ στα παιδιά μου.
Το ενδιαφέρον σας για την σωστή διατροφή είναι γνωστό. Πριν καιρό ξεκινήσατε με τον σύζυγό σας  την εταιρεία «Meli gala», η οποία αναλαμβάνει καντίνες σε ιδιωτικά σχολεία. Σύμφωνα με την εμπειρία σας, τι πρέπει να προσέχει μια μητέρα όταν μαγειρεύει για την οικογένειά της και ποια πιστεύεται ότι είναι τα λάθη που πρέπει να αποφεύγει;
Αυτό που πρέπει να προσέχουμε είναι να μάθουμε από μικρά τα παιδιά μας να τρώνε υγιεινά. Όταν ένα παιδάκι δεν έχει ακόμα άποψη, μπορούμε να ελέγξουμε σε μεγάλο βαθμό την διατροφή του. Έτσι συνηθίζει σε κάποιες γεύσεις που αν τις δοκίμαζε σε μεγαλύτερη ηλικία ίσως να τις απέρριπτε. Ο γιος μου ας πούμε, πίνει από πολύ μικρός κατσικίσιο γάλα, που όλοι γνωρίζουμε πόσο καλό κάνει. Στο βιβλίο μου θα βρείτε τη συνταγή «milk shake turbo» που δεν είναι άλλο από μία βόμβα βιταμινών με δύσκολη όμως γεύση. Είναι όμως δοκιμασμένο και όσο και αν φαντάζει περίεργο τα παιδιά το λατρεύουν. Αν τα παιδιά μας μάθουν να τρώνε σωστά, το πιο πιθανό είναι να συνεχίσουν να τρώνε για όλη τους την ζωή  έτσι. Επίσης δεν απαγορεύω καμία τροφή στα παιδιά μου. Μπορούν να τρώνε διάφορες λιχουδιές όταν είναι σε πάρτυ, ή σε κάποιο άλλο χώρο…όχι όμως στο σπίτι. Δηλαδή θα φάνε τη σοκολάτα ή τα γαριδάκια όταν θα τα λαχταρίσουν αλλά δεν θα τα βρουν στα ντουλάπια του σπιτιού μας.
Οι περισσότερες μητέρες το θεωρούν μπελά να ανακατεύονται τα παιδιά τους στην κουζίνα. Εσείς από την άλλη έχετε γράψει και το βιβλίο μαγειρικής «Μαγειρεύοντας με την κόρη μου» που περιλαμβάνει συνταγές που αγαπάτε και φτιάχνετε παρέα με την κόρη σας, την Κλειώ. Ενώ όπως έχετε πει, ο Φίλιππος, ο γιος σας, προτιμάει απλώς να  δοκιμάζει. Η μαγειρική γίνεται παιχνίδι όταν έχεις παρέα στην κουζίνα μικρά παιδιά; 
Αν το πάρεις απόφαση και αφήσεις τα παιδιά να παίξουν στην κουζίνα, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα καθαρίζεις μετά, κάτι υπέροχο ξεδιπλώνεται μπροστά σου. Στην αρχή ίσως να μη είναι τόσο εύκολο αλλά μέσα από αυτό επικοινωνείς και περνάς δημιουργικά τον χρόνο σου μαζί τους. Έχω παρατηρήσει ότι μαγειρεύοντας με τα παιδιά μου και φτιάχνοντας σπιτική πίτσα ή hot dog έχουν απομυθοποιήσει το fast food. Τις προάλλες είπαμε ότι θα κάνουμε μακαρόνια για μεσημέρι. Ήθελαν να φτιάξουν τα παιδιά μου την σάλτσα. Και την έκαναν. Και εδώ θέλω να σταθώ λίγο… αν βλέπατε την ικανοποίηση τους όταν τελειώσανε και φάγαμε, θα καταλαβαίνατε ότι αξίζει τον κόπο. 
Λίγα λόγια για το βιβλίο σας…
Το βιβλίο ήταν μια αυθόρμητη ιδέα που τελικά ολοκληρώθηκε όπως ακριβώς το ήθελα. Όπως το είχα φανταστεί. Περιλαμβάνει κάποιες αγαπημένες μας συνταγές που μαγειρεύουμε συχνά με την κόρη μου. Δεν είμαι συγγραφέας αλλά το αγαπώ πολύ και πιστεύω πως είναι μια καλή επιλογή για δωράκι.  



 

Πρόσφατα ξεκίνησε η εκπομπή στον Alpha που θα λέγεται «ΜΑΜ» (Μυρωδιά Από Μαμά). Τι να περιμένουμε στην οθόνη μας;
Η εκπομπή θα έχει κάθε φορά κάποιον ιδιαίτερο καλεσμένο. Στόχος μας είναι μέσα από συζητήσεις που θα έχουν αφετηρία το φαγητό να μας διηγείται προσωπικές του στιγμές από το παρελθόν. Στιγμές που σίγουρα δεν θα γνωρίζουμε. Θα γελάσουμε, θα συγκινηθούμε και ξυπνήσουμε παιδικές μνήμες μέσα από αγαπημένες μυρωδιές και γεύσεις. Ελπίζω να το αγαπήσετε όπως και εγώ.
Στο θέατρο συμμετέχετε σε μία πολυσυζητημένη παράσταση «Οι φόνισσες της Παπαδιαμάντη». Τι κάνει τόσο ξεχωριστή αυτή την παράσταση; Θα σας δούμε σύντομά στις Σέρρες;
Είμαστε πολλές έντονες προσωπικότητες επί σκηνής. Βέβαια είναι ένα έργο του Ρήγα – Αποστόλου και αυτό είναι εγγύηση. Νομίζω ότι είναι η καλύτερη δουλειά τους! Προς το παρόν είμαστε Θεσσαλονίκη και τα πάμε πολύ καλά. Δεν ξέρω ακόμα το πρόγραμμα αλλά σίγουρα θα επισκεφτούμε και την Β. Ελλάδα.
Η σχέση σας με τα social media
Έχω προσωπική σελίδα στο Facebook την οποία διαχειρίζομαι η ίδια. Μου αρέσει να επικοινωνώ με φίλους αλλά και με ανθρώπους που ενδιαφέρονται για την δουλειά μου. Είναι εξάλλου ένας πολύ καλός τρόπος προώθησής της. Βέβαια πάντα με προσοχή. Γιατί όπως ξέρετε ότι ανεβάζεις ίσως βρεθεί αναρτημένο και αλλού.
Τι ονειρεύεσαι και τι φοβάσαι για το μέλλον των παιδιών σας;
Δεν ξέρω αν είναι φόβος. Επειδή εγώ από πολύ μικρή ήξερα τι ήθελα να κάνω στην ζωή μου, θα ήθελα να μην έρθει κάποια στιγμή που να μην ξέρουν με τι να ασχοληθούν. Αυτό που ονειρεύομαι όμως είναι να έχουν υγεία και να είναι ευτυχισμένα. 
Μια ευχή και μία συμβουλή για το σύλλογο «Σερραίες μανούλες»;
Αυτό που ξεκινήσατε εκεί στις Σέρρες είναι αξιοθαύμαστο. Στην Αθήνα, που δεν είναι τόσο στενός ο κύκλος δεν ξέρω αν θα μπορούσε να γίνει και παρόμοιο. Είμαι μαμά και οτιδήποτε έχει να κάνει με την μητρότητα με συγκινεί. Όπως ξέρετε η κάθε μητέρα κρύβει απίστευτη δύναμη μέσα της. Να είστε δυνατές λοιπόν… και πάντα μανούλες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...