Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Χρύσα Κιουτσούκη

Ακόμα μία συνέντευξη για το serraiesmanoulesnewspaper.blogspot.gr



συνέντευξη στη Γλυκερία Σκιαδοπούλου 
Είναι νέα, ωραία και τον τελευταίο καιρό, μέσω της τηλεόρασης ή του ραδιοφώνου, έχει εισβάλει σε κάθε σερραϊκό σπίτι δίνοντάς μας χαρά με τον αυθορμητισμό της και την ζωντάνια της. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη από μπαμπά Σερραίο και μαμά Κατερινιώτισσα. Σπούδασε Πιάνο και Ανώτερα Θεωρητικά της Μουσικής καθώς και Μουσικοπαιδαγωγικά. Από το 2002 δουλεύει σαν παρουσιάστρια αλλά παράλληλα εξασκούσε και το επάγγελμά της. Ξεκίνησε στο Seven tv της Αθήνας, μετά πέρασε από όλα τα τοπικά κανάλια της Θεσσαλονίκης και κατέληξε στις Σέρρες που ήρθε ως Ερωτικός Μετανάστης. Ήρθε για έναν γάμο και βρήκε τον άντρα της ζωής. Πρόσφατα έγινε μαμά καθώς απέκτησε ένα πανέμορφο κοριτσάκι που συμπλήρωσε την ευτυχία τους. Αν και πολυάσχολη, βρήκε λίγο χρόνο και μέσω μια τρυφερής συζήτησης την ρωτήσαμε και μας απάντησε για όλα όσα απασχολούν μια νέα εργαζόμενη μαμά.

Σε μια από τις πιο δημιουργικές φάσεις της ζωής σου έμαθες πως είσαι έγκυος. Πως προετοιμάστηκες για τον νέο αυτό ρόλο στη ζωή σου;
 
Δεν προετοιμάστηκα. Μπήκα στον χορό και χόρεψα.Η ζωή που είναι πιό σοφή από εμας το αποφάσισε για εμένα και εγώ απλά την ακολούθησα. Με οδήγησε μόνη της. Μου ανέθεσε αυτόν τον ρόλο και εγώ απλά τον εκτελεσα. Γρήγορα συνήθισα την ιδέα και απλά περίμενα τη γέννηση του παιδιού μου.

Σε όλη την διάρκεια της εγκυμοσύνης σου σε παρακολουθούσαμε μέσα από τον τηλεοπτικό φακό σε καθημερινή βάση. Είχες εύκολη εγκυμοσύνη;
 
Είχα εύκολη εγκυμοσύνη. Τους πρώτους 3 μήνες  είχα μόνο στομαχόπονο. Αυτο  που με ταλαιπώρησε πολύ ήταν ότι πονούσαν πολύ τα πόδια μου και η μέση μου, καθώς και το ότι τα βράδια δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Αυτό ήταν πολύ δυσκολο αλλά δεν παραπονιέμαι, γιατί έχω φίλες που πέρασαν την εγκυμοσύνη σε ένα κρεβάτι ακίνητες. Βέβαια  μερικές φορές φοβόμουν κατα την διάρκεια της εκπομπης, γιατί ένοιωθα ότι θα λιποθυμήσω. Μία μέρα, όταν γυρνούσα από το κανάλι στο σπίτι, σταμάτησα στην άκρη του δρόμου, γιατί μου είχε πέσει το ζάχαρο και έχασα το φώς μου. Μ' έπιασε πανικός.Φοβήθηκα ότι θα μείνω στο τιμόνι αλλά τέλος καλό, όλα καλά !

Πέρασαν οι εννιά μήνες και ήρθε η στιγμή να κρατήσεις την μπέμπα στην αγκαλιά σου. Ποιες είναι οι πρώτες σκέψεις της Χρύσας  Μαμάς;
 
Οι πρώτες μου σκέψεις ! Είπα “Καλωσήλθες  απαιτητική μικρούλα μου”, αυτό είπα . Μετά ακολούθησε φόβος, φόβος να μην την αφήσω μόνη στη ζωή, γιατί κανένας δεν πονάει το παιδί σου όσο εσύ και κανένας δεν το φροντίζει καλύτερα από εσένα . Φοβήθηκα να μη μείνει μόνη στην ζωή της, ίσως γιατί έχασα τον πατέρα μου σε ηλικία 18 χρονών και 15 μέρες, αφού η μαμά μου γέννησε τον τελευταίο μου αδελφό. Έτσι,αυτή η σκέψη ήταν στο μυαλό μου. “Χρύσα πρόσεχε μην πάθεις κάτι και μείνει μόνο του το κοριτσάκι σου.”  Μετά ευθύνη! Ευθύνη να μεγαλώσω σωστά την ψυχή που μου χάρισε ο Θεός και μου ανέθεσε τη φροντίδα της.

Στις μέρες μας έχει επανέλθει δυναμικά η ιδέα του θηλασμού. Ποια η γνώμη σου για τον αποκλειστικό θηλασμό;
 
     Δεν υπάρχει πιο σημαντικό και πιο γλυκό  πράγμα από το να θηλάσεις το παιδί σου, δένεσαι μαζί του πιο πολύ και είναι ένας τρόπος να του εκφράσεις την αγάπη σου… Μην το βάζετε  εύκολα κάτω οι μαμάδες όσο κι αν δυσκολεύεστε ή δεν έχετε γάλα. Το παιδάκι νοιώθει ασφάλεια στο στήθος της μαμάς. Είναι μια ψυχούλα που χρειάζεται να νοιώσει ότι εσείς θα το φροντίσετε και μια μαμά αυτό το δείχνει με τον αγώνα που κάνει να θηλάσει το παιδάκι της.


Η μητρότητα συνεπάγεται συχνά με άγχος και φοβίες για το μέλλον του μωρού… υπάρχει κάτι που σε προβληματίζει για το μέλλον της μικρής σου;


Όλα με προβληματίζουν. Είμαι υπερβολική. Θέλω το παιδάκι μου να βρεί το δρόμο του επαγγελματικά,  να κάνει σωστή επιλογή σπουδών , να μην την εκμεταλλευτούν στη ζωή της, να διαλέξει έναν άντρα που να την αγαπάει και να την σέβεται. Όλα αυτά με αγχωνουν από τώρα.

Όταν γίνεσαι πρώτη φορά μητέρα συνήθως οι γύρω σε κρίνουν και σε συμβουλεύουν για όλα όσα κάνεις…εσύ ακούς την γνώμη των πιο έμπειρων μαμάδων ή λειτουργείς καθαρά με το μητρικό σου ένστικτο;

 
 Δε μου έχει τύχει ούτε να με κρίνουν ούτε να με συμβουλεύσουν. Δε χρειάστηκα ακόμη να ζητήσω την γνώμη πιο έμπειρων μαμάδων. Δε νομίζω ότι ειπάρχει συνταγή για το πως να μεγαλώσεις σωστά το παιδί σου. Ο καθένας μας μεγαλώνει το παιδί του σύμφωνα με δικά του κριτήρια διαπαιδαγώγησης. Εγω παρακαλάω τον Θεό να με βοηθήσει να μεγαλώσω σωστά την ψυχή που μου εμπιστεύτηκε να φέρω στον κόσμο. Αυτόν θεωρό ιδανικό σύμβουλο. Επιπλέον, τι θα πεί πιο έμπειρη μαμά; Υπάρχει σχολείο; Το να είσαι μαμά το έχεις μέσα σου και δεν μαθαίνεται. Κάθε παιδί είναι διαφορετική προσωπικότητα πως μπορεί καποιος άλλος να έχει άποψη για το δικό σου παιδί και να σε συμβουλεύει; … τελικά ότι λειτουργώ με το ένστικτό.

Αυτό τον καιρό σε ακούμε μέσα από το Noise radio. Τελικά τι αγαπάει περισσότερο η Χρύσα… τηλεόραση; Ραδιόφωνο ή μουσική;;;

 
Τα αγαπάει όλα! Απλά έχουν διαφορετική θέση στην καρδιά μου! Η μουσική και η τηλεόραση είναι ολόκληρη η ζωή μου. Αυτά που κάνω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Το ραδιόφωνο με ξεκουράζει είναι το λιγότερο απαιτητικό από όλα και είναι κάτι καινούριο που το λάτρεψα, μου βγαίνει εύκολα, κάνουμε χαβαλέ και παράλληλα αμείβομαι τι άλλο θέλω…Η μουσική είναι Αγάπη, η Τηλεόραση είναι έρωτας και το Ραδιόφωνο Καψούρα....Τα θέλω και τα τρία .

Έχεις ασχοληθεί πολύ με την μουσική, πράγμα που ίσως εδώ στις Σέρρες δεν το γνωρίζουν πολλοί…παίζει ρόλο πιστεύεις η μουσική στην διαμόρφωση του χαρακτήρα ενός παιδιού;
 
Φυσικά! Όλα όσα κάνει ένα παιδί παίζουν ρόλο στη διαμόρφωση του χαρακτήρα του. Η μουσική είναι μία γλώσσα χωρίς λέξεις που μαθαίνεις να την αποκωδικοποιείς. Μαθαίνεις να γίνεσαι πιο εκφραστικός, εξασκεί την υπομονή σου και την επιμονή σου. Μαθαίνεις να λειτουργείς και solo αλλα και ομαδικά. Η μουσική είναι η παρέα του μουσικού, όταν είναι μόνος του και διώχνει τη μοναξιά. Η μουσική προσφέρει πάρα πολλά!

Θα ήθελες η κορούλα σου α ακολουθήσει τα χνάρια σου;
 
Θα ήθελα να ακολουθήσει αυτά που αυτή θα θελήσει και εγώ θα είμαι δίπλα της να τη στηρίξω, να της δώσω τις γνώσεις μου και τις συμβουλές μου. Και θα ήθελα ο δικός της δρόμος να έχει λιγότερες δυσκολίες, δεν έχω παράπονο! Προς Θεού! Απλά θέλω το καλυτερο για το παιδί μου.

Είσαι από τα άτομα που μας στήριξαν πολύ ιδιαίτερα στο ξεκίνημά μας σαν σύλλογος. Ποια η γνώμη σου για τις «Σερραίες Μανούλες»;
 
Οι σύλλογοι είναι η δύμαμη των πολλών να κάνουν και να καταφέρουν όσα  δεν μπορεί να κάνει κάποιος μόνος του. Πιστεύω  ότι οι Σερραίες Μανούλες μπορούν να κάνουν πολλά και το έχουν αποδείξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περιμένω τα σχόλιά σας! :)

Ο Βασιλιάς Κορονοϊός της Γιώτα Στανελούδη με εικονογράφηση δική μου... κυκλοφορεί ελεύθερα online!!!

Σε περίοδο καραντίνας η  Γιώτα Στανελούδη , παιδαγωγός, έγραψε αυτό το υπέροχο παραμύθι για να εξηγήσει στην κόρη της τι ζούμε το τελευ...